ÅKU Kundtjänst 23 november, 2020/av anna.lindberg@absbs.se 21 januari, 2021 Namn E-post Hur många språk kan vi hantera i vår Kundtjänst utöver svenska?16129Hur många arbetar på kundtjänsten? (totalt på alla 3 kontoren).806550På vilka orter i Sverige har vi Kundtjänstmedarbetare? Solna, Ljusdal, GöteborgSolna, Åseda, LjusdalSolna, Åseda, SundsvallHela kundtjänsten använder sig av Nöjd Kund Index (NKI) för att mäta kvalitet. När började man med det?201520172019Vad är Kundtjänsts egenuttalade affärsidé?Kundtjänsten ska vara ansiktet utåt för hela Svea med fokus på service, bred kunskap och ett stort engagemangMed stor drivkraft så jobbar kundtjänsten mot att alla kunder ska få snabb service och att minimera kötidernaKundtjänsten ska lägga stor fokus på att besvara samtalen så fort som möjligt och där varje enskild agent bidrar med så mycket de bara kanVilka avdelningar agerar vi kundtjänst för?Inkasso, Parkering, Webpay, Säljfinans, PaysonInkasso, Parkering, AFT, Svea Direkt, Webpay, SäljfinansInkasso, Parkering, AFT, Svea Direkt, Leasing, Webpay, SäljfinansKundtjänst är en bra avdelning att börja sin karriär på. Hur många medarbetare gick under 2018 vidare till nya tjänster inom Sveakoncernen?1174Hur många mejl/webärenden besvarade Kundtjänst under 2018? (Totalt för hela koncernen)78 000108 00048 000En avdelning stod för hela 39% av alla inkomna samtal/mejl till kundtjänsten under 2018, vilken?ParkeringInkassoWebpayHur många samtal svarade Kundtjänst på under 2018? (Totalt för hela koncernen)770 0001 100 000990 000Time is Up! /wp-content/uploads/2017/01/absbs-footer.png 0 0 anna.lindberg@absbs.se /wp-content/uploads/2017/01/absbs-footer.png anna.lindberg@absbs.se2020-11-23 10:34:492020-11-23 10:34:49ÅKU Kundtjänst