RESMÅLET 1-30 APRIL
RESMÅLET 2018
MÅL CUSTOMER CARE
27380 samtal besvarade den 30 april
(snitt 1369 om dagen)
MÅL SALES
184212 poäng den 30 april
(10234 poäng per dag)
POÄNGSYSTEM FÖR BOKNINGAR
Seminarier – 363 poäng
Webbmöte – 800 poäng
Telefonmöte – 1000 poäng
Videomöte – 1000 poäng
Fysikt möte – 1000 poäng
Kurs – 2000 poäng
Den avdelning som når målet vinner en 24-timmarskryssning före semesterperioden. Här ingår hytt och mat (ej alkohol).
Customer Care och Sales tävlar gentemot sina respektive mål. Detta betyder att; Vinner båda avdelningarna – Reser båda. Vinner en avdelning – Reser den avdelningen. Vinner ingen avdelning – Reser ingen.
Det kommer att vara två avresedatum för att så många som möjligt ska ha möjlighet att följa med, detta styrs inte av vilken avdelning man tillhör, utan man åker det datum som passar.
Ytterligare info om tävlingen kommer.